هکر ها چطوری وبلاگهایمان را هک میکنند fucker-team
.:: Your Adversing Here ::.
 

هکر ها چطوری وبلاگهایمان را هک میکنند

یادداشت: جدیدا هک شدن وبلاگها توسط هکر ها رایج شده است. به طوری که هر هکر یا گروه هکری کار هک خود را با هک وبلاگ ها آغاز می کند. هم چنین می توان گفت وبلاگ، یک سایت رایگان است؛ ولی امنیت این وبلاگ ها بر عهده کیست؟

می توان به اطمینان گفت 99 درصد امنیت وبلاگ ها در دست صاحبان وبلاگ است.

هکر ها چگونه وبلاگهای ما را هک می کنند؟

1- هک کردن ایمیل صاحب وبلاگ: به طوری که هکر ایمیل صاحب وبلاگ را هک کرده بعد برای ورود به وبلاگ به قسمت فراموش کردن پسورد وبلاگ میرود. در این قسمت باید ایمیل صاحب وبلاگ زده شود تا پسورد وبلاگ به این ایمیل انتقال پیدا کند. پس هکر با در دست داشتن نام وبلاگ و داشتن پسورد ایمیل شما می تواند خیلی راحت به وبلاگ تان دسترسی پیدا کند.

2- ایمیل جعلی: حیله دیگر هکرها فرستادن ایمیل جعلی برای صاحبان وبلاگ است. به گونه ای که به طور دروغ خودشان را صاحب ارائه دهنده سرویس وبلاگشان معرفی می کنند و میخواهند از آن ها که پسورد خود را برای آنها ایمیل کنند.

3-استفاده از صفحه های تقلبی: بعضی مواقع به شما آدرس های نا آشنا پیشنهاد می شود. بعد از باز کردن این آدرس ها صفحه ای شبیه صفحه ورود شما به مدیریت وبلاگ باز می شود. ولی آیا هر صفحه شبیه به آن صفحه باید مشخصات مان را وارد کنیم؟ خیر! زیرا امکان دارد این مشخصات ما برای افراد غیر معتمد فرستاده شود.

4-استفاده از باگ ها: گاهی اوقات سرویس دهنده های وبلاگ نمی توانند آن طور که باید امنیتشان را تامین کنند برای همین با پیدا شدن چند باگ (حفره امنیتی) راه هک کردن را برای هکر ها را باز می کنند. ولی این امر خیلی کم دیده می شود و می توان گفت امکان چنین اتفاقی خیلی به ندرت دیده می شود.

S3N@TOR MFRBhttp://up-is.ir/up93/p4/141976787826661.png



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نوشته :
  • تاریخ: دو شنبه 8 دی 1393برچسب:senator mfrb,فاکر تیم , shayan pax,

  • fucker-team-index

    fucker-team-index

    http://fucker-team-index.lxb.ir

    fucker-team

    هکر ها چطوری وبلاگهایمان را هک میکنند

    fucker-team

    سلام خوش اومدی به فاکر تیم یادت باشه هر کی برا ما شاخ شد به فاک کشیده شد

    fucker-team